Ako nakupovať
Vitajte v obchode stojany na lyže Náš elektronický obchod vám ponúka unikátny stojan na lyže, vďaka ktorému budú vaše lyže a paličky pekne uložené. Vyberte si z ponuky stojan, ktorý Vám bude najviac vyhovovať.
Tovar doručujeme na územie celého Slovenska a po dohode aj do susedných štátov.
Neváhajte nás kontaktovať – radi sa prispôsobíme vašim individuálnym požiadavkám.
Ponuku neustále rozširujeme, preto si pridajte túto stránku medzi obľúbené.
Aké sú spôsoby platby?
Možnosti platby v našom obchode sú:
- hotovosť pri doručení ( dobierka ) za tovar sa platí pri prebratí na pošte alebo
kuriérovi.- prevodným príkazom
- / platba kartou – pripravujeme v najbližšom období /
Pri objednávke „tovar skladom“ je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky. Pri platbe prevodným príkazom je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní platby
Ako doručujete tovar ?
Pri objednávke je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky s dodaním kuriérom alebo poštou 1 triedou ( spravidla do 24 hod.) Tovar doručujeme individuálne na základe objednávky podľa rozmeru a hmotnosti tovaru. Na doručenie využívame služby Slovenskej pošty a Poštového kuriéra.
Informujte sa telefonicky na tel.čísle 0905 659 617 alebo nás kontaktujte e-mailom.
Koľko zaplatím za poštovné
Tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty alebo Poštového kuriéra.
Poštovné účtujeme vo výške 5 EUR za jeden balík.
Pri platbe na dobierku účtujeme príplatok 0,00 EUR
Pri objednávke nad 100 EUR je poštovné zdarma !
Čo ak mi objednaný tovar nevyhovuje?
V prípade ak po prevzatí zásielky zistíte, že vám objednaný stojan nevyhovuje nie celkom podľa vašich predstáv nezúfajte, radi vám ho vymeníme prípadne vrátime peniaze.
Podľa zákona má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.
Pri výmene alebo vrátení tovaru je potrebné nás vopred kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.
Pri výmene alebo vrátení musí byť tovar nepoužitý, nepoškodený, čistý, bez zápachu (cigaretový dym a pod.), tak , aby bol schopný ďalšieho predaja.
Do balíka vložte fotokópiu faktúry s poznámkou výmena resp. vrátenie tovaru a doplnte o telefónne číslo na ktoré vás môžeme v prípade potreby kontaktovať.
Balík zašlite na adresu:
Stojany na lyže, Vladina 858, 027 44 Tvrdošín
Vrátenie peňazí sa nevzťahuje na poštovné.
Vrátený tovar neposielajte na dobierku!Ako mám postupovať pri reklamácii?
Seriózne vybavovanie objednávok a prípadných reklamácií je pre nás najvyššou prioritou. Zákazník má podľa zákona nárok na reklamáciu v lehote do 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru.
V prípade reklamácie nás môžete kontaktovať na telefónnom čísle 0905/659 617, alebo mailom na adresu obchod@stojanynalyze.sk
V správe upresnite:
- názov tovaru
- číslo objednávky, prípadne faktúry
- dátum zakúpenia
- podrobný popis závady
Pri zistení závady je potrebné uplatniť reklamáciu čo najskôr a poškodený tovar ďalej nepoužívať, vyhnete sa tak prípadnému riziku, že vaša reklamácia nebude uznaná. Záruka sa nevzťahuje na škodu spôsobenú neodborným použitím, mechanickým poškodením a bežným opotrebením tovaru.
Veríme, že vašu reklamáciu vyriešime k vašej úplnej spokojnosti.